Tisdag

Bara 1 dag kvar tills Emelie kommer hem nu!:) Skönt att få träffa henne igen imorgon:) Igår kväll satt jag uppe och prata med massa folk på msn igen som jag inte har pratat med på ett tag, tex Robban från min gamla torrenttracker wwt:) Det var ett tag sen jag pratade med den filuren:) Var ganska trevligt, och han hade det bra där nere och allt:)
IIdag har jag ingen anning om vad jag ska göra, någon som har någon bra idé? Jag har sovit konstigt inatt, och när jag vaknade så upptäckte jag att jag har sjukt ont i nacken, nästan som nackspärr:/

Det ser ut som att pappa och en eller två av hans kompisar antingen ska åka på en kryssning eller på någon resa imorgon:) Det blir nog kul för dom att göra något annat än att sitta i orminge och sega, plus att dom har pratat om det väldigt länge nu:) Hoppas dom bestämmer sig för en resa då det ger mer än att åka på en kryssning oftast. Men det är deras val och inte mitt så får se hur dom gör sen;)

Vad har ni för planer för dagen då?:)



2008-08-12 @ 13:04:04
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Skulle du inte träffa annie?

2008-08-12 @ 14:14:04
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: dea

Jag har FRÅGESTUND i bloggen!Ställ frågor till mig om allt mellan himmel och jord :D Sätt igång! Puss på er<3

2008-08-12 @ 16:08:57
URL: http://deajashari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n