Tisdag

Blev letande efter dom sista papperna idag men jag hittade dom tillslut, men då var det försent att gå till arbetsförmedlingen så jag bestämmde mig för att dra ut alla mina saker och sortera vad som ska sparas och inte, och passade även på att sätta upp 3 st korgar i min garderob så har vi något att lägga kläderna i. Sen bestämmde vi att kasta ut lite möbler som jag inte behöver längre och har kastat massa skit som jag inte ens vet varför jag har sparat. Emelie hjälpte nämligen till en del när hon kom hem från skolan:)

Nu ikväll så ska vi lägga oss och kolla på film och ha det mysigt i mitt rum som ser mycket hemtrevligare ut nu:) Bara nya sängen och färgen på väggarna som ska fixas sen är det nästan klart iaf:) Nya andra möbler kommer väl också efter en viss tid:)

Igår när jag var ensam hemma hos Emelie, efter att hennes syskon hade gått ut också. Så hade jag lite för tråkigt så tänkte att jag skulle göra hål i örat:P Trodde det skulle göra mycket ondare än vad det gjorde men det gick bra, men tänkte inte helt på hur länge man ska ha i örhänget innan man kan byta eller ta ut det. För jag tog ju ett av Emelies örhängen (Blingbling saker:P) för att ha något i, så den får väl sitta där:) Har vant mig vid det själv nu iaf:)






2008-08-19 @ 22:09:29
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

haha, suck säger jag bara :P Haha

2008-08-19 @ 22:23:57
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: sm

javisst är det jag, hoppas hon bara prata gott om mig ;) haha

2008-08-19 @ 22:48:12
URL: http://soffsoff.blogg.se/
Postat av: Evelin

Gjorde du hål i örat själv?

2008-08-19 @ 23:39:32
URL: http://huvtroja.blogspot.com
Postat av: A.

Höger öra är ju ett tecken på att man är gay, vänster skulle du tagit hål i ju! :)

2008-08-20 @ 01:16:25
Postat av: Milla

Ursäkta att jag påpekar en grej..men har du bara den tröjan?? :-).Har sett den hur många gånger som helst på bild,kanske har du 14 likadana..men..vore kul med nån annan tröja på nästa bild..he he..

2008-08-20 @ 02:14:46
Postat av: Anonym

Smart att göra de när de e rötmånad=/

2008-08-20 @ 10:03:48
Postat av: ems

Milla: Vad fan är de för kommentar? Får de inte ens ha samma kläder på sig längre så måste man klaga? Tycker dina kläder är skit fina så har dom gärna 14 gånger till.. ;)

2008-08-20 @ 15:17:02
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/
Postat av: Nadia

hejsan, trippel kul att du har fixat ett hål i örat, ! , men kom ihåg att du fixade hålet själv och det kan bli lätt infekterat, så därför borde du ta saltvatten o rensa örat efteråt,

infektion ? usch inget man vill ha ju, och ta inte bort örhänget före en vecka har passerat



Kram

N'

2008-08-20 @ 18:56:46
Postat av: Nathalie

du vet att du måste ha det i 6 veckor innan man får byta va ? =P fast å andra sidan har många killar "blingbling" örhängen nu förtiden, så det gör kanske inte så mkt ? hehe hoppas iaf du slipper få det infekterat, köp desivon (vet inte hur det stavas ) och tvätta rent med minst 2 ggr om dagen :) så ska du nog klara dig från infektioner .



Ha det fint :)

2008-08-21 @ 01:23:52
Postat av: Anonym

haha höger öra e "gay" örat ju.. :P

2008-08-21 @ 09:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n