The day!:)<3

Idag kommer äntligen Emelie hem igen:D Har varit så "tomt" dom senaste dagarna när hon har varit borta, och jag inte ens har kunnat prata med henne. Inte ens via sms då hennes pengar på mobilen tog slut:( Men nu är hon iaf hemma om någon timme:D Åtminstonde på Arlanda, ska försöka ringa henne sen när dom har landat och så:)
Har saknat henne hur mycket som helst och ska bli skönt att kunna träffa henne igen, även om skolan börjar igen för henne på Måndag:)

Nu håller pappa på att göra sig i ordning för att åka in mot stan snart med sin kompis. Dom ska åka på kryssning bara, jaja det är väl bättre än inget antar jag? I veckan har jag städat och gjort om lite i mitt rum, inte så stor förändring men ändå. Det ser typ tomt ut?:O Vet inte hur jag lyckades med det, Tessan och min pappa tyckte också det såg tomt ut:P Antar att det är en hel del bättre än vad det såg ut innan iaf, haha då såg det förjävligt ut rent ut sagt. :) Måste bara köpa lite nya möbler då vissa av mina håller på att ge upp helt. T.ex vissa av mina lådor vågar jag inte öppna för dom går inte att stänga sen isf, vissa har lossnat och ligger på dom andra typ. Aja helt värdelösa helt enkelt:P

Undrar om man ska göra något för Emelie idag när hon kommer hem:) Eller hon kanske är för trött efter resan och allt iofs? Får se hur det blir med allt det där helt enkelt:)

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva om just nu, men jag hoppas att ni alla har en bra dag:)



Jag älskar dig, Emelie<3



2008-08-13 @ 15:16:10
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ems

Åk och säg hej, det tror jag nog uppskattas från Emelies sida..Hon har säkert saknat dig lika mycket..=)



Ha en bra kväll



2008-08-13 @ 21:41:01
Postat av: Sebbe

Hehe ser framemot hur de går på arbetsförmedlingen:P du får blogga om de:P dom behöver lite kritik:P

hoppas du har de mys med emelie.

2008-08-13 @ 21:50:45
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: julia

kul att hon kommit hem, så du får umgås med henne! =)





jag är medlem på en sida på internet där man får hem massa prover på saker, kläder, smink, godis m.m... du kan också bli medlem om du vill... helt 100% gratis! kika om du vill...

http://www.buzzscout.se/?mref=1850



2008-08-13 @ 21:58:55
URL: http://www.buzzscout.se/?mref=185
Postat av: caroline

Vad roligt.



hoppas ni får det roligt.

kram

2008-08-13 @ 22:52:47
URL: http://carolinejo.blogg.se/
Postat av: Therese

ja, det är riktigt gott.. men nu ska han inte komma längre. han skulle vara med en kompis :P vad händer för dig idag då?

2008-08-14 @ 11:06:44
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n