Svar!

Här kommer svaren!

Tycker du att du gjorde något fel med detta triangel-dramat ? Dig, Granis & Emelie ?
Är ni förlovade ? Har ni pratat om att skaffa barn ?
- Nej jag tycker inte jag har gjort något fel, det kan se så ut från ert perspektiv men enligt mig har jag inte gjort det.
Nej vi är inte förlovade, och nja pratat om att skaffa har vi väl gjort någon gång. Men inga planer på att göra det än!

Vad jobbar du med nu?
Har du tänkt på att skaffa en egen lägenhet?
Vilket program gick du på gymnasiet?

- Jag jobbar inte med något just nu, jag håller på att söka som sagt.
Ja jag har tänkt på att skaffa en egen lägenhet ganska länge, och står i bostadskö.
Jag gick samhälle med inriktning på specialidrott(Innebandy)

Vad tänkte du när du fick veta att emelie hade barn ?
- Jag visste att hon hade barn långt innan jag började prata med henne, pga att mitt ex(Therese) läste hennes blogg när vi var tillsammans. Och från början tänkte jag väl att det var ganska coolt att en sån ung tjej klarade det så bra som hon gjorde.

Är Emelie så blyg som man tror att hon är eller är hon öppen och pratsam?
- Emelie är ganska blyg och det är jag med, men hon gör så gott hon kan när hon träffar folk hon inte träffat innan och såna saker, hon försöker prata så mycket som möjligt vilket är positivt. Enligt mig är det iaf det.

Tjänar du pengar på din blogg?
Nej det gör jag inte.

har de hört av sig från jobbet? :-)
- Nej dom har inte hört av sig ännu =/

Låter du Emelie få någon "ensamtid" med Wilma när hon har henne på helgen,eller är du med i allt dom gör?
- Ja dom får "ensamtid" också när jag är med, kommer som sagt bra överens med dom i hennes familj så jag kan göra något med t.ex. hennes bror eller syster ibland också.

Vad känner du inför Granis? Är du och Emelie tillsamans igen? Vad hände förut? Vad tycker du om Willma? Ser du dig som en "plast pappa" ?
- Jag har inget ont eller gott att säga om Granis, han och jag kommer inte överens och så är det bara.
Ja jag och Emelie blev tillsammans nästan på engång efter att det tog "slut", var väl egentligen inget slut med. Det som hände är inget vi tänker dela med oss av, inte just nu iaf:)
Jag tycker att Wilma är en urgullig och underbar liten tjej:) Hon får en alltid att le och skratta:)
Nej jag ser mig mer som en vän än en "plastpappa" till henne just nu:)

kollar verkligen alla killar på porr? oavsett om de är i ett förhållande eller inte?
Hmm.. jadu alla killar stämmer det inte på iaf, men kanske på en hel del iaf. Jag vet inte om killar kollar på porr eller inte när dom är i ett förhållande. Men om man kollar på det så går det väl lika bra i ett förhållande som när man är singel, säkert roligare att kolla med sin partner isf.

är ni förlovade igen??
Nej det är vi inte.

Hur skulle du känns/känner om emelie och granis umgicks väldigt mycket och hade jätte kul ensamma?? :)
skulle du tänka dig att gifta dig med emelie inom en snar tid? Tror du att du och e kmr hållai hop ett tag till?

- Jag skulle väl vara glad för att dom kommer bra överens och kan ha kul tillsammans ändå, då jag vet att man inte vill förlora den man delat en sån lång tid tillsammans med som vän. Och sen att dom har barn tillsammans, gör ju att det skulle vara ännu bättre om dom kunde hålla sams och kan ha kul tillsammans.
Ja varför skulle jag inte kunna göra det? Jag älskar henne av hela mitt hjärta och så jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med henne inom en snar framtid. (Annars hade vi ju inte förlovat oss från början, man ska bara fråga något sånt om man verkligen vill det. Annars kan man lika bra låta bli!)
Ja det är klart jag tror det!:) Om man inte tror på sitt förhållande så undrar jag varför man är kvar i det? Nästan alla problem går att lösa, bara man pratar om det:)

Träffas/sover du o emelie med varandra varje vardag?
- Ja hon har "bott" hos mig i veckorna sedan hon började i skolan:)

Har du något annat liv än Emelie?
- Haha jo, men Emelie är en stor del av mitt liv. Och får därför mycket mer tid av mig.

va skulle du säga om det visade sig att emelie är med barn nu ?
- Ja du det vet jag inte riktigt, man vet väl inte helt vad man ska säga innan det väl händer. Om man ens vet det då, men jag tror att vi skulle komma överens om vad som är bäst tillsammans isf.

vad skulle du vilja jobba med ?
- Helst med något som har med teknik att göra, då det är något som nästan alltid intresserat mig. Och som jag har väldigt lätt för att lära mig om. :)

vad gör du på dagarna när emelie är i skolan ?
- Ja jag tar det mest lugnt, pratar med kompisar, kollar om det kommit in några jobb som passar mig på arbetsförmedlingens hemsida och spelar lite med kompisar till och från.




2008-08-29 @ 01:15:42
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha okej. men jag kan väl säga jag i alla fall tycker det går bra. men om du vill veta mer och vad han tycker får du fråga honom ;P

2008-08-29 @ 15:13:28
URL: http://lillasjojungfrun.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan .. jag undrar varför ni har brutit er förlovning?

2008-09-01 @ 11:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n