Söndag

Idag sov vi ganska så länge allihop, och när vi vaknade fick vi ganska bråttom då Granis och hans familj hade börjat åka från Nynäshamn och skulle hämta Wilma. Så vi åt frukost och sen packade Emelie och hennes mamma ner lite av Wilmas kläder som dom skulle ta med sig till Nynäs och så gick vi ner och lämnade vagnen i källaren, då man inte får ha vagnen utanför dörren längre här.
När Granis och dom kom så hade dom även med sig alla Emelies kläder som var kvar så resten av dagen har vi suttit och sorterat hennes kläder och hon har även testat vilka kläder som passar och inte längre. Vi blev klara med allt för 1 timme sen typ och nu ska vi typ gå och sola i solarium då Emelie tappat en hel del av sin färg tyvärr.

Vi ska väl kolla på en film eller något ikväll och försöka ha det mysigt, imorgon börjar ju Emelie i skolan och sen på kvällen ska en fotograf komma hit och foto inför repotaget i Solo. Så vad jag ska göra imorgon när Emelie är i skolan återstår att se än sålänge, kommer väl försöka hitta på något med dom som är kvar hemma antagligen:)

Så vad har ni gjort och vad har ni för planer inför kvällen då?:)


Emelie du är så underbar och söt!:)
Jag älskar dig, min ängel!<3




2008-08-17 @ 18:05:35
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

hon, tappat färg?? va fan har då inte jag gjort.. ??:O hon är ju fan neger

2008-08-17 @ 18:52:10
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: amanda

Titta på min blogg har satt in en jätte fin bild på dig.

Kram Amanda

2008-08-19 @ 21:36:11
URL: http://mosteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n