Söndag

Igår kväll så satt jag på msn och pratade med Robert Svensk för första gången på jag vet inte hur länge nu. Och han ville åka in till stan för att kolla på cruisen, så vi bestämmde att vi skulle åka dit och några av hans kompisar skulle med också. En av dom var Angelica som jag inte träffat på typ 2 år nu? så var ganska kul att träffa henne också, träffar mycket gamalt folk dom här dagarna:) När vi kom in till rådmansgatan så ställde sig Robert och tog kort på massa bilar och sånt. Efter ett tag hamnade vi på en buss som åkte med i cruisen som kom från Nyköping, det var ganska mycket folk där i och dom parta för fullt, så det var ju bara att hänga med;) Blev en del drickande och det får man ju sota för idag tyvärr.
Efter att vi åkt runt i bussen i typ 1 timme eller något så gick jag av för att hälsa på Annie och hennes kompisar och fråga om dom skulle med. Först skulle dom inte med, men en av hennes kompisar Nicolina(Om jag minns rätt?) övertalade dom så dom följde med iaf. Det var väldigt många som tyckte det var kul att sitta i bussen utan tröja på sig måste jag säga. Robert agerade papparazzi fotograf hela kvällen och var en av dom få som inte drack något alls, eftersom han skulle köra bil hem sen. Kvällen. Vi träffade många roliga människor från Nyköping och allt dom kom ifrån;)

När vi skulle till bilen sen så träffade vi lite mer folk som hade varit och åkt runt i cruisen, och där var det också en hel del personer jag inte sett på några år. Så mycket gamalt folk träffar man när man är på såna där ställen, tror inte att det var någon av oss som var på bussen som hade tråkigt iaf, kanske han som körde isf då det inte kan vara det roligaste:P


1) Jag och Robert
2) Så såg det ut inne i bussen




Idag har jag inte mått så jätte bra, men det är så det blir oftast efter en kväll som igår. Pappa har mobbat mig typ hela dagen för att jag ser helt slut ut fortfarande, och han tycker det är lite kul att mobbas med dom som är bakis:P
Mår lite bättre nu såhär på kvällen vilket känns bra:) Men tror att jag ska ta det lugnt idag iaf. Robert åker till Lumpen igen idag också, så det finns inte så mycket annat folk hemma just nu. Men ska iaf gå ut och gå lite senare ikväll då jag känner att det kan vara bra att få frisk luft och en skön promenad. Någon som vill följa med ut och gå?:)



2008-08-10 @ 18:42:34
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jag var också och kollade men inte fick vi åka i någon buss :D

2008-08-10 @ 22:41:24
URL: http://marie.blogg.se/
Postat av: Linna

sv: haha ja andra har också sagt det, men jag orkar inte fixa min blogg just nu för jag håller på att hjälpa någa med deras :o

Men detdär med bilderna är så att min sladd till moblien är borta så jag kan inte lägga över bilder :o men jag ska ta och skaffa mig en ny :)

2008-08-11 @ 10:31:28
URL: http://likelinna.blogg.se/
Postat av: emelie

fy vad jobbigt med lumpen, men ändå kul på samma gång. hade det inte vart så stikt och så tidiga morgonar hade det kanske vart något för mig,!

2008-08-11 @ 13:26:16
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Lina

TÄVLING PÅ MIN BLOGG,

DU KAN VINNA FIN LITEN GOODIBAG!

REGLERNA ÄR SUPERENKLA!

2008-08-11 @ 16:39:31
URL: http://gustafssonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n