Regn!=(

Detta regn verkar ju inte vilja sluta än på ett tag så jag lär väl inte hitta på så mycket under dagarna det regnar iaf. Har iaf fixat pappas dator nu så jag har gjort något bra av tiden ändå:P Idag lär jag som sagt vara hemma och kanske vara lite med min pappa, då det var ett tag sen jag umgicks eller något med honom. Har knappt ens pratat med honom på 2 veckor nu, så får se om vi hittar på något idag. Annars ska jag ringa och kolla om någon kompis är hemma idag som kanske vill hitta på något, vet iaf att Jimmy är i Norge nu. Om han inte kommit hem?:P

Någon som har förslag på någon bra film man kan titta på? Kom med många förslag:)

Inatt åker Emelie och Lina till Arlanda också, hoppas att dom får det kul där nere:)


Funderar på att åka och hälsa på mamma och dom i veckan, får se om jag har pengar över till det och om dom har tid och så:)



2008-08-05 @ 15:22:19
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nadia

Monster in law,?

eller, She's the man ?

van wilder, the man ?



;)sjuk roliga filmer tycker jag iaf, ;)

ha nu en fortsatt bra eftermiddag,

/kram påre, N'

2008-08-05 @ 15:26:36
Postat av: maria

Bra filmer: Into the wild, batman begins, Arn, We own the night, gone baby gone, cloverfield, good luck chuck. Några av de senaste filmerna jag har sett som är väldigt bra =)

2008-08-05 @ 16:07:13
Postat av: Therese

Det är bara börja vänja sig vid vädret, allt börjar bli grått och trist nu ;/ jag hade hoppats på mer sol & mera värme. Kanske kmr det ngn mer sunny day :D. Eller så inte ;(

2008-08-05 @ 20:48:49
URL: http://thewsii.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej!

Dom har kommit fram.40grader skrev hon.

Amanda

2008-08-06 @ 12:21:38
URL: http://mosteramanda.blogg.seHej!
Postat av: Anonym

Black Hawk Down och Battle for haditha är mina favoriter, kolla in dom!

2008-08-06 @ 16:54:10
Postat av: Malin

A beautiful mind

Good Will Hunting

The family man

Pulp fiction

A walk to remember

The Shawshank Redemption

... är några bra filmer :p

2008-08-06 @ 18:39:22
URL: http://mblogg.blogg.se/
Postat av: bea

nycklen till friheten . Den är riktigt bra!

2008-08-06 @ 23:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n