Onsdag

Hade sömnproblem jag med inatt, så jag höll folk på msn sällskap. Iaf dom som fortfarande var vakna, och pratade med Emelie via sms tills dom satt på planet imorse:) Så jag somnade vid 8 tiden i morse och jag vaknade för snart 1 timme sen, dom har iaf kommit fram och det var hur varmt som helst:P Synd bara att vi inte har någon värme alls här hemma bara, hade varit lite bättre. Plus att man hade kunnat gå ut med kompisar och badat och solat om dagarna, men nu får man försöka hitta på något annat istället helt enkelt.

Tack för filmförslagen igår, även om det bara var 2 st som gav tips. Ska försöka få tag på någon eller några av dom filmerna så jag kan se på dom i veckan när jag inte har något bättre för mig, och vill "döda" lite tid.

Jag vet att jag lovat att lägga in flera bilder, men kommer nog bara vara gamla bilder isf, då jag inte har några nya bilder.


Hoppas ni har kul älskling!:)<3



2008-08-06 @ 15:22:13
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

HEJ

Titta in på min blogg.

Amanda

2008-08-06 @ 17:12:49
URL: http://mosteramanda.blogg.se/
Postat av: Maria

En film som du lär se är wanted hero, eller vänta nu, hette den hero wanted, hur som helst den va KANON BRA!!!

2008-08-06 @ 19:14:03
Postat av: lottye

hoppas du kan sova bättre i natt då :)!

2008-08-06 @ 19:19:44
URL: http://republic.blogg.se/
Postat av: Josefine

En film som är så under bara är Love on Manhattan...rekomenderar den varmt:) Sorglig men underbar:) Även 27 dresses;) kram

2008-08-06 @ 20:45:34
URL: http://astoryaboutmylife.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag har precis uppdaterat mer för du bad mig haha. Fast klockan är halvtre på natten. Uppdatera mer du med nu:)

2008-08-07 @ 02:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n