Onsdag

Sitter just nu på arbetsförmedlingen och väntar på min tur att få prata med en av dom. Hade gått för lång tid mellan det att jag gjorde min anmälan från början och aatt jag gick hit så var tvungen att göra om allt det nu, men det tog inte så lång tid eftersom jag hade gjort det innan:) Skriver mer sen när jag är hemma och så:)

Ska vänta på Emelie här i forum eller så åker jag till slussen och möter henne så åker vi tillsammans hem sen:) Idag har vi som sagt inte så mycket planerat, så får se vad vi hittar på:)

Har ni för planer för dagen då?




2008-08-20 @ 13:46:50
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja

Mysigt!

2008-08-20 @ 14:24:16
URL: http://therealside.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag ska bara vara hemma och vänta på att bli frisk. varit ute och fotograferat lite ;) kommentera gära mina bilder ;)

2008-08-20 @ 14:28:37
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n