Måndag

Idag sov jag ganska länge, och Emelie ville tydligen inte väcka mig heller:) Men när jag vaknade så kollade vi på film och tänkte att vi kanske skulle gå ut och gå efter det, men efter filmen så var det ju spöregn!:S Så vi stannade inne tills hon skulle åka och möta Lina för att sen åka till Granis, och hämta hans väska som dom skulle låna. Jag tog med det mesta av mina saker för att åka hem idag, ska ju inte vara där på ett tag och vet inte hur mycket kläder och sånt jag har kvar hemma.

Är iaf hemma nu och sitter jsut nu och fixar med pappas dator som har krånglat en hel del på senare tid. Men han får Linux på datorn nu istället då det är mycket stabilare och jag är trött på hans tjat om allt som blir fel hela tiden nu.

Har inte så mycket mer att skriva just nu och ska ta mig något att äta också:) Men skriver mera senare när jag får tid och lust:)



2008-08-04 @ 23:14:45
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n