Måndag

Emelie åkte iväg till skolan vid 12 tiden idag, för hon skulle hinna hämta ut pengar och sånt som hon ska lämna in i skolan och för att köpa sitt pluskort på engång. Jag vet inte riktigt när hon slutar, men hon skulle höra av sig när hon var klar så skulle jag åka och möta henne:) Sen ikväll kommer fotografen hit och även Wilma och Andreas(Om han nu skulle stanna här under tiden eller om han skulle göra annat vet jag inte.) Sen efter det ska jag och Emelie åka hem till mig, vi har iaf pratat om det men får se hur sent allt blir helt enkelt. Vi har inget mer än det planerat idag, är väl inte så lätt att planera så mycket när vi inte vet hur länge hon är i skolan och sen när dom ska fotograferas vid 6 tiden ikväll.
För att få tiden att gå lite har jag suttit och kört lite CS för första gången på.. ja typ 1 år eller något, vilket såklart gick åt skogen då jag inte har min mus(iofs är den musen trasig som jag brukade spela med så den finns ju inte kvar längre.) Men men, om man ska börja spela det där igen får jag skaffa en bra mus igen helt enkelt haha;)

Spelade även lite med Emelies bror Jimmy, men det var bara en liten stund vi körde men ändå:P Amanda är med en kompis så hon är inte hemma heller, så är bara jag och Jimmy hemma här just nu. Och Jimmys kompis Ted men dom är bara inne på hans rum så:P

Vad har ni för planer för dagen då?



2008-08-18 @ 13:21:35
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F

Vad i jössenamn gör du? Du borde leta efter jobb istället för att slösa bort dina dagar med att bara hänga där hemma hos Emelie och vänta tills hon är klar med skolan!

JOBBA, JOBBA, JOBBA!

Du är ung och stark, sluta vara mesig och lat!

2008-08-18 @ 13:26:18
Postat av: Christoffer

Haha, ja jag ska till arbetsförmedlingen och sånt imorgon. Ska prata med dom och sånt, sen ska jag även gå runt till olika affärer m.m hemma och kolla om dom har något ledigt jobb och sådär. Så jag ska men imorgon som sagt

2008-08-18 @ 14:00:36
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Therese

En innesittar dag, spöregn ute. SUCK!

2008-08-18 @ 15:50:14
URL: http://thewsii.blogg.se/
Postat av: Marie

Verkar som hela ditt liv cirkulerar kring Emelie. Nästan lite scary faktiskt.

2008-08-18 @ 16:30:05
Postat av: Mia

Du hade ju jobb,slutade du där?

Ja,är man lite äldre än er så förvånas man lite över er slappa tillvaro :)

Bara se på fimer,spela spel och sova bort dagarna :)

När jag var 20 jobbade jag o hade flyttat hemifrån för länge sen.

Dagens ungdom har det bra hihi..

2008-08-18 @ 17:02:25
Postat av: Mia

Ja lyckliga Emelie.Hon måste verkligen känns sig älskad :)

2008-08-18 @ 19:34:38
Postat av: Maria

Hej, kolla gärna in denna blogg. Vem vet, du kanske gillar den och fortsätter att läsa den :) Ville bara rekomendera den :)

2008-08-18 @ 20:19:49
URL: http://emdtour.blogg.se/
Postat av: Smilla

Kan bara instämma med dem andra... SKAFFA DIG ETT JOBB!!!!! Det finns alltid kneg på mc donalds, men du är kanske för fin för det...



Blir så förbannad på soffpotatisar...

2008-08-18 @ 21:07:47
Postat av: s

vart bor du egentligen? :P

2008-08-19 @ 14:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n