Måndag

Vaknade redan vid klockan 6 imorse och var hur pigg som helst, men jag somnade vid 11 igår också så beror nog en hel del på det. Satt på msn på morgonen men det var ingen inne så låg i sängen och försökte sova iaf, men det gick helt enkelt inte. Vid halv 10 så vaknade Tessan och kom in på msn och frågade om jag hade lust att hitta på något idag, och i brist på andra planer så tänkte jag varför inte:) Var ju ett litet tag sen jag träffade henne nu så:) Vi gick runt på stan först, satt vid centralbron och pratade, sen åkte vi hem till mig och kollade på E.T och käkade. Sen tog vi en långpromenad innan det var dags att säga hej då:) Var en trevlig dag ändå:) Nu är det bara 2 dagar kvar tills Emelie kommer hem också!:D Längtar som bara den efter att få träffa henne igen, min älskade älskling<3 1 vecka sen jag träffade henne senast nu och det känns bra mycket längre:/

Hoppas att ni haft en bra dag, på återsenden;)


Jag älskar dig, hjärtat!<3<3



2008-08-11 @ 20:25:56
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

ja nu har Wilma kommit.Mysigt

Amanda

2008-08-11 @ 20:51:33
URL: http://mosteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n