Lördag

Idag har jag och Emelie varit i Sickla och gått runt och kollat på lite allt möjligt:) Såklart ville Wilma kolla på alla skor hon såg och blev sur om hon inte fick testa alla hon ville, eller fick bestämma vart man skulle gå. Så hon fick lite som hon ville då och då, och hon var i det stora hela ganska nöjd ändå:) Emelie hittade saker hon ville prova men efter att vi gått runt ett tag, så var det sån kö till provrummet så hon struntade i det och vi gick vidare.

Sen har vi tagit det lugnt här hemma resten av dagen, och sitter just nu och kollar på sängar och sånt. Då jag ska köpa ny säng snart och ska även måla om mitt rum så vi har kollat på lite färger, men vi ska gå förbi bygg ole hemma i nacka och hämta såna där "test" och jämför vad som passar bäst i mitt rum. (Jag lär väl inte få bestämma exakt det jag vill då hon ska vara med och bestämma och vi har inte alltid samma "smak" vad det gäller färgerna och sånt haha) Men kan bli kul att göra något sånt tillsammans med henne, första "riktiga" vi gör tillsammans:)

Hur mår ni läsare idag då?:)



2008-08-16 @ 22:16:53
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelin

Hoppas det blir fint i ditt rum. Ta kort på det sen så får vi se hur det blev. Jo jag mår bra är bara trött just nu :)

2008-08-16 @ 23:39:28
URL: http://huvtroja.blogspot.com
Postat av: Anonym

http://gratisgrodan.se/page/index.php?referral=3838

bli medlem där, du behöver endast värva 8 kompisar, för att få ett t.ex ett presentkort på hm för 500 kr. 15 för en digitalkamera osv. varför inte överraska din prinssesa emelie med ett presenkort på H&M. då behöver du bara värva 8 av dina kompisar till sidan så är presentkortet ditt :)

2008-08-18 @ 00:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n