Fredag

Intervjun igår kändes helt okej, var som sagt min första intervju någonsin. Så jag var ganska så nervös, visste ju inte vad jag skulle säga eller något innan. Men när jag väl var där så flöt det på mycket bättre än vad det brukar göra för mig, vid andra tillfällen. Så det kändes faktiskt bra:) Dom skulle höra av sig om 1-3 veckor när dom har bestämt sig och så. Så det är bara att vänta:)
Jag och Emelie kollade på en film när vi kom hem till mig igår vid typ 5 tiden, men hon var tydligen ganska trött och somnade nästan på engång. Men det var mysigt ändå att ligga där och hålla om henne:)
Jag väckte henne efter 1 timme så hon inte skulle sova bort hela kvällen och sen inte kunna sova på kvällen när vi väl skulle sova. Vi gick upp, lagade mat. För pappa skulle åka till jobbet halv 8 och han hade inte ätit så var ju tvungen att stressa lite, men allt gick bra ändå. Efter det la vi oss i ett bad med massa skum:) Det var skönt att bara ligga och ta det lugnt. När vi badat klart var klockan ganska mycket så vi fixade bara det sista i köket sen gick vi och la oss i sängen. Och för att somna lättare satte jag på Hitta Nemo, men såklart kunde jag inte somna för det. Och Emelie såg också hela filmen tror jag.

Jag vaknade inte av när Emelie gick upp idag, kommer inte ihåg det iaf. Och jag vaknade för typ 15 min sen eller något. Var skönt att sova ut lite då jag varit ganska trött dom 2 senaste dagarna. Och nu är det Fredag och helg:D Skönt med helg, och på söndag är det äntligen innebandy igen, för min del!:D Ska bli hur kul som helst att få köra igen:) Så fixar man till kondisen lite också när man kör, vilket aldrig är negativt;)
Under dagen så ska jag städa lite här hemma, min farbror ska tydligen komma hit idag:) Han bor i Portugal och skulle landa på Arlanda någongång i eftermiddag. Så jag lovade pappa att jag ska dammsuga och fixa här hemma, för tycker inte att det är så snällt att låta pappa göra det när han slutade klockan 5 eller 6 imorse. Plus att han ska åka och hämta min farbror på centralen.

Vad ska ni göra idag då?



2008-08-22 @ 12:48:16
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sm

haha nej, det såg jätte läskigt ut :P

2008-08-23 @ 11:51:41
URL: http://soffsoff.blogg.se/
Postat av: Evelina

Snygg blogg :D

2008-08-23 @ 16:58:56
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: malin

okej, de e bra, lyckas du inte med de jobbet kna du alltid söka till tasty haouse, de söker några som kan jobba, dom öppnar på torsdag, de är faktiskt en ganska bra lön. den ligger i kistagallerian =)

2008-08-24 @ 00:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n