Design/Ändring

Har suttit och testat mig fram med menyerna och har väl hittat ett system jag tycker om nu, det är inte helt klart. Men orkar inte leta efter dom sista "felen", det jag vill få bort sen är att sidan laddas om ifall man trycker på t.ex. Arkiv och öppnar den menyn istället. Sidan ska inte laddas om, men som sagt orkar inte kolla nu, då jag börjar bli snurrig av alla koder som flyger runt i huvudet just nu. Och så ska jag fixa till bakgrunden på länkarna, den när man drar musen över, för det är lite småfel som gör att bakgrunden går hela vägen istället för bara till slutet av texten och såna saker. Men det ska fixas när jag orkar, då det inte är så stora problem:)

Men vad tycker ni om detta? Bättre eller sämre? (Har kvar mina gamla koder om jag inte skulle vara nöjd)



2008-08-21 @ 11:28:11
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

jag ser inte ens vad du har ändrat för någonting.. :S

2008-08-21 @ 11:34:19
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Tryck på bilden som det står "länkar" på så borde du förstå kanske:)

2008-08-21 @ 11:40:33
URL: http://fisk33n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n