Dålig uppdatering

Det har varit väldit dålig uppdatering från min sida på sistonde, men jag har inte haft så mycket att skriva om. Och så har jag haft annat att göra. Ska försöka bättre mig igen:) I helgen var jag hemma hos Emelie, jag kom hem till henne ganska så sent på fredagen. Så vi gjorde inte så mycket då, pratade lite och var lite sociala mot hennes familj:) På lördagen så gick vi till hennes farmor, då hon skulle dit på fika och sånt för att träffa sin farmor och sina fastrar med deras familjer. Dom ville träffa Emelie och Wilma då dom inte hade träffat dom på ett bra tag. Det var ganska så kul att få träffa fler i hennes släkt:) Och Wilma tyckte ju att det var jätte kul att träffa lilla Ida:) Men hon var ganska så rädd för hunden däremot, kan bero på att den var så stor som den var. Men den var jätte snäll:) Efter att vi hade varit där så skulle vi på "kräftskiva" med en massa grannar, det var kul:) Dom har många roliga grannar där, haha:D Vi grillade kött och sånt, då det var en hel del som inte äter kräftor. Senare på kvällen så gick jag och Emelie upp till lägenheten för att hon skulle natta Wilma som var hur trött som helst och sen kollade vi på TV:)

På söndagen gjorde vi inte så mycket, Emelie åkte och lämnade Wilma sen åkte vi hem till mig och åt innan jag skulle på Innebandy. Hon var med och kollade, så det var lite roligare än vanligt. Även fast jag märkte att min kondition inte är som den engång varit haha:D Men det var kul att köra innebandy igen, det var länge sen jag körde nu så:D

Under veckan har vi inte gjort så mycket, hon har gått i skolan och jag har hjälpt till en hel del här hemma. Min farbror är i Sverige och hälsar på så han har bott i mitt rum, så vi har fått ta pappas rum dom dagarna som varit. Men idag får vi mitt rum igen då han ska åka till Farmor och Farfar i Lindesberg och vara där i några dagar:)

Just nu sitter jag här och tråkar, funderar på att köra lite CS för att få tiden att gå innan Emelie ska komma hem från skolan:) När hon kommer hem ska vi nog gå ut på en promenad eller något tror jag, sen får vi se vad som händer under resten av kvällen:)

Hoppas allt är bra med er läsare!:)



2008-08-27 @ 14:28:26
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra nåt annat än att vara med emelie? träffa nån kompis?

2008-08-27 @ 16:47:28
Postat av: Christoffer

Jo det är klart jag kan det, men jag vill såklart vara så mycket som möjligt med Emelie.

2008-08-27 @ 16:58:07
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Malin

Det låter som att du hänger upp dit liv lite väl mkt på Emelies. Det är viktigt att ha ett eget liv också, bara ett råd...

2008-08-27 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n