:D

Nu är det bestämmt att jag och Jimmy ska gå på matchen nästa vecka!:) Ska bli kul att se fotboll med så pass högklass som det borde bli!:) Han skulle boka biljetterna imorgon, sen är det bara väntandet kvar tills nästa Torsdag!:D
Är nöjd med min nya design på bloggen, det är inte så mycket som förändrats men det som ändrats har gjort så att jag är mer nöjd med min blogg nu!:) Så tack för hjälpen Robert, både med designen och allt du hjälpt mig med tidigare:)

Blev ingen med att gå ut och gå en promenad idag, så tar det imorgon istället:) Så får hoppas på bättre väder, men även om det regnar ska jag ta mig i kragen och gå ut och gå en sväng!:D Får se vad som händer mer imorgon, har dykit upp några planer som jag kanske ska följa!:) Får se hur det blir med det helt enkelt:) Tror inte jag har uppdaterat så här bra någon dag tidigare? Men känns som att jag inte har så mycket annat att göra just nu än att sitta och skriva i min blogg:)
Denna dagen har faktiskt gått hur fort som helst, ganska skönt faktiskt:)

Hoppas att alla haft en bra Torsdag:) Och får en underbar fredag:D
Berätta gärna lite om dina planer inför helgen!:)



2008-08-08 @ 01:21:38
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

fotboll är alltid roligt att kolla på! :)



haha men det blev mat idag iaf och promenad imorgon, bra :D

2008-08-08 @ 01:26:05
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Sara

djurgården! :)



Såg att du känner folk i tullinge, och tänkte du är väl 88a?

Känner du möjligtvis Tobias pontvik?! :)

2008-08-08 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n