Arbetsförmedlingen

Var där idag, och gjorde några fel först så fick göra om min ansökan på datorn:O Men det gick bra tillslut men tog längre tid än vad det skulle pga det, ska tillbaka dit med alla betyg och sånt nästa vecka. Men när jag satt och väntade på min tid så kollade jag bara på skoj vilka lediga jobb som fanns i nacka området på deras hemsida och hittade PCcity där:D Så skickade ansökan på båda deras annonser som jag hittade där. Och när jag åkte för att möta Emelie vid hennes skola så ringde min mobil när jag åkt 2 stationer från slussen och då var det från PCcity och dom ville att jag skulle komma dit imorgon på en intervju:) Ska bli skoj:D Så imorgon så ska jag dit, men ikväll ska jag mysa med världens underbaraste tjej:D Ska väl göra någon kvällsmacka eller något till oss nu och sen kanske glo på en film eller något skulle jag tro:)

Hoppas ni haft en bra dag i det fina vädret:D(Har iaf varit fint här hemma)


Så söt när hon somnade:) Jag älskar dig!<3



2008-08-20 @ 21:12:17
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar verkligen tycka om henne. ni e söta tillsammans :)

2008-08-20 @ 22:28:04
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hm, jag har inte något direkt tips.. men sök lite på google efter dropdown menu eller slide down menu.. så kan du nog hitta en hel del olika menyer...

2008-08-21 @ 00:38:46
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: Therese

vad kul att du ska på intervju.. hör av dig sen och berätta hur det går, är nyfiken ;)

2008-08-21 @ 10:31:20
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n