08 Dagen

Den har nu tagit slut, jag åkte in till stan för att träffa lite folk:) Jag kom in precis samtidigt som alla fyrverkerier började och stod och kollade på det ett tag, för att jag ville inte missa allt medans jag skulle springa runt och leta efter alla dom andra.
Träffade Annie och hennes tjejkompisar först, och när jag väl hittade dom tog alla fyrverkerier slut tyvärr haha:P Sen gick vi och mötte resten av gänget, och där var det 2 personer jag kände igen iaf. Danne som gick i min klass på Walthers första året iaf, sen även Dan Björklund som jag gjorde lumpen med. Hans bror är kompis med Annie och dom, och det var därför vi blev ett par stycken tillslut. Det var ganska kul, även fast jag inte hade så mycket att prata med dom flesta av dom med. Och jag är inte den pratgladaste personen första gångerna man träffar mig, då jag är ganska så blyg av mig tyvärr:P Men finns det något att prata om brukar jag prata om jag har något att säga.
Vi började i slussen och gick sedan mot Kungsan för att kolla lite där, men det var inte så jätte bra artister eller något där.(iaf inte vad jag tyckte:P) Och dom andra tyckte vi skulle gå mot Stureplan, vilket jag tyckte lätt som en bra idé. När vi kom till Normalmstorg började folk försvinna åt alla håll och kanter så vi stod där i förhoppning om att dom skulle hitta oss tillslut igen:P och efter ett tag var vi alla utom 1 där, men vi hittade honom lite längre fram sen när vi börjat gå igen. Alla kom inte förbi vakterna(Eller om dom inte vågade försöka? jag vet inte riktigt hur det där var:P) Så jag och några till gick till något Café och så köpte dom kaffe och vad det nu var:P Sen satt vi bara och pratade. (eller ja dom pratade om när dom skulle gå på något uppträdande, jag har iaf fattat att Takida skulle uppträda haha;))

Sen hände det inte så mycket mer så vi åkte hemåt allihopa och här sitter jag nu igen, inte tillräkligt trött för att sova riktigt än. Men ska väl försöka ändå om ett tag:) Det var kul att träffa alla idag iaf, kul att träffa lite nytt och gamalt folk:)

Hoppas att ni alla har haft en bra dag och kväll:)



2008-08-09 @ 02:02:56
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

haha jo vi vågade försöka, men det var ju ingen idé eftersom vi inte är över 18 som vissa av er andra ;)

ja det var takida och vi pratade ju om att alla måste vara där i tid. haha. hoppas du hade ganska kul med oss iaf :D

2008-08-09 @ 02:06:48
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Annie

haha vad bra. kul att du kände mickes brorsa också :) haha jo synd att vi aldrig pratade om sånt vi är bäst på då ! haha..

2008-08-09 @ 02:22:07
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: haha men han har all min tid :O och MZ :O

2008-08-09 @ 12:19:37
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/
Postat av: Linda

haha dåså, då vet du varför de ibland blir dålig uppdatering ;).

Jo det är bara bra med mig, lite trött bara.

Hur är det mig dig? allt bra?:)

2008-08-09 @ 14:08:31
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/
Postat av: jenny

hihih ne det tror jag inte heller ;)

2008-08-09 @ 14:36:54
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n