Valborg

Ja och nu var det valborg och allt också:O Detta år har gått sjukt snabbt än sålänge, snart är det sommar på riktigt också var ju snö för inte sålänge sen känns det som, men så kan det gå:O
Idag ska jag vara med Emelie och några andra och vi ska iväg och grilla har jag hört:) Blir nog kul det med förhoppningsvis;) Blir en lite annorlunda valborg verkar det som men vad gör det, får ju vara med Emelie och det är det som är det viktigaste just nu för mig:)

Idag har det väl inte hänt så mycket heller, har mest letat efter kläder jag ska ha idag och gjort mig i ordning och även fixat i ordning lite i mitt rum:) Tessan ska kanske komma till stan senare och säga hej åtminstonde innan hon ska träffa Alex eller om det blir efter att han har kommit till stan:) Emelie ville att vi skulle försöka få med dom så vi får se om vi lyckas övertala dom att vara med oss eller inte ikväll, får se helt enkelt:)

Jag har en fråga, hur lång ere mellan dig & emelie? tex hur lång tid tar det för dig att åka hem till henne?
- Beror på om hon är hos sin mamma eller hemma hos Granis, men det är långt till båda ställena ändå och vi är nästan alltid hemma hos mig. Men det tar ca 50 minuter att åka hem till hennes mamma hemifrån mig och kanske 1 timme och 30 min till Nynäshamn hemifrån mig.


Har väl inte så mycket mer att skriva just nu men jag hoppas att ni alla får en trevlig valborg iaf:)



2008-04-30 @ 14:17:16
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: nathalie

brukar ni träffas hemma hos granis? även fast hon bor där?

2008-05-01 @ 10:14:26
URL: http://nathalief.blogg.se
Postat av: Nadde

Stämmer ej, kolla på www.sl.se från orminge till nynäshamn, tar nästan 2 timmar. Och det vet jag själv eftersom jag åkt dit!

2008-05-01 @ 20:21:34
Postat av: nathalie

okej, ni ser lyckliga ut tillsammans, det är ju det som är huvudsaken :)

2008-05-02 @ 12:20:54
URL: http://nathalief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n