Torsdag och Fredag

Ja då har 2 dagar till gått nu då och inget nytt, eller det ända som hänt är att jag städa mitt rum och kasta ut all skit som jag har(Gamla datorer och sånt skräp som man inte använder längre). Och passade samtidigt på att gå igenom alla mina lådor så att jag kanske kunde hitta mina betyg där, men dom fanns inte inne i mitt rum vilket betyder att dom ligger någonstans inne i pappas rum. Så måste gå igenom alla hans lådor snart också så jag får fram alla betyg så jag kan gå till arbetsförmedlingen sen.
"Smilla" skrev "Det är lätt att ramla i den lata spiralen, Skaffa dig ett JOBB!!!!!"
Ja det är nog lätt att fastna i den lata spiralen som du säger men jag trivs inte i den och vill inte vara i den allt för länge så ska hitta mina betyg och gå till arbetsförmedlingen, och ska samtidigt gå runt i olika butiker m.m i stan och fråga om dom har några lediga jobb.

Så det jag har gjort dom 2 senaste dagarna är att lata mig framför datorn och TVn mest. Har beställt körkortsböcker m.m så snart ska jag börja plugga på allt det också, kommer nog bli skoj att ha något att göra även fast det är tråkigt att bara läsa. Skulle kanske få låna bonniers körskola till datorn också av en kompis så kan man sitta och testa svara på frågor och sånt också:)

Idag vet jag inte vad som händer heller, får se om Emelie kommer idag eller inte då jag inte vet om hon skulle vara med Granis och Wilma idag eller någon annan dag i helgen, saknar henne väldigt mycket iaf men är inte mycket att göra åt för hon måste ju som sagt umgås med dom också:)




2008-04-25 @ 06:50:58
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad vill du ha för jobb helst? Vad har du jobbat med tidigare? Vad vill du jobba med i framtiden,inom vilket område? Skulle du kunna tänka dig vården? Jag jobbar själv på servicehus.
Intressen?
Nu fick du många frågor?:)

2008-04-25 @ 09:50:00
Postat av: nata

visste du att emelies fam är sjuka i huvudet morsan är alkis och psyk sjuk sen många år och farsan värsta alkisen så skippa henne eller knulla skiten ur henne

2008-04-25 @ 10:00:28
Postat av: Anna

Dina betyg från högstadiet då eller? För jag har för mig att du skrivit nån gång att du inte gått ut gymnasiet? Ska du gå i skolan till hösten?

2008-04-25 @ 15:22:27
Postat av: maria

TJALALALALA jag klarade mitt teoritest före dig.. 2 dagar efter 18årsdagen, iof ett par månader sen meen jag e på G me uppkörningen haha ;)

2008-04-25 @ 18:41:46
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Therese

fin design.. :) kan du fixa lika snyggt åt mig vännen?! :D:D:D

2008-04-26 @ 16:12:34
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Therese

haha. japp det gjorde den. för det där är ifrån ett sånt där bigpack.. med tre smaker. :P och ägglikör finns inte med där.. inte för att jag hade tagit det om det fanns heller, men iaf :P
jag vill typ ha som du har. fast en annan färg kanske. vet inte vilken bara..:D kan vi inte prata mer om det på msn ist??

2008-04-26 @ 20:07:38
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: hej!

Duktig du är med körkortsplaner! Tack för du svarade på mina frågor förut. Nu är det iaf jätte fint väder så skönt VÄRME DET BÄSTA MED SOMMAREN. Det är najs att se bilder på dig o tjejen förut skämmdes hon för att visa bilder på sig sj. Men hälsa henne att hon e skitsöt o har inget att skämmas för! Vill önska er ett stort lycka till med framtiden tillsammans. Ni passar så bra ihop! Ha det så bra båda två och ta hand om er!

2008-04-27 @ 12:45:14
Postat av: Ulrika

Är det inte jobbigt att så många lägger sig i ditt nya förhållande? Det är ju helt otroligt hur mcket olk verkar bry sig om några de inte känner.

2008-04-27 @ 13:36:18
URL: http://ulrikarudqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n