Tisdagen

Idag åkte jag inte till arbetsförmedlingen men jag pratade med dom och dom tyckte att det skulle vara bäst om jag fyllde i alla uppgifter m.m hemifrån först så sparar jag en massa tid när jag kommer dit sen. Så jag har suttit i ett antal timmar och fixat mitt CV m.m idag och ska dit någon dag i veckan med mina betyg och så, och när jag är där tror jag att jag ska fixa akassa papper och samtidigt gå till optikern och fixa intyget som man måste ha och skicka in för att få lämpan.
Pratade lite med pappa idag också och han ska tydligen gå på handledarkursen sen så kan jag börja övningsköra med honom också trots att han har varit strängt emot att jag ska köra hans bil innan, men sen får vi se om det blir med hans eller min bil vi övningskör med också iofs. Kanske är roligare att köra med min egen när vi övningskör också så lär jag mig den lite bättre också:)

Så idag har jag suttit i massor av timmar och fyllt i massa blanketer och massa sånt så la mig och kolla på film när jag var klar och somnade efter kanske 30 min då jag gick upp så tidigt imorse så var jag tröttare än vanligt och eftersom jag somnade och sov i ett antal timmar så lär jag inte sova än på ett tag iaf skulle jag tro haha:P
Imorgon ska jag även försöka få tid att åka och träffa Emelie då hon inte kunde idag men hade lite tid över imorgon så kan nog åka och träffa henne ett tag iaf:) Saknar henne väldigt mycket just nu och måste säga att det var lättare när man var i lumpen för då hade man något att göra om dagarna så man saknade inte henne lika mycket som man gör när man sitter hemma och inte har något att göra, då tänker man mer på henne och saknar henne mycket mer.
Pratade även med en gamal kompis som jag inte pratat med på länge trots att han bor typ 20 m ifrån mig, han har tydligen fått provanställning på Resturang/krogen Victoria inne på kungsan i stockholm:) Hoppas att det går bra för honom där iaf:)



En bild från sista permisen jag var med på från lumpen, saknar faktiskt redan några av personerna från lumpen. Får se om man behåller kontakten med några av dom efteråt eller inte.


Saknar dig älskling!<3



2008-04-23 @ 00:41:34
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, men! BILDER! Första! FUL! Haha. Jaja. Jag saknar iallafall dig också älskling:( Hoppas att du kan ses en stund idag då:(

2008-04-23 @ 09:22:04
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: M

Vilka fina bilder på Emelie.Hon är verkligen jättesöt!!
Hur funkar det mellan dig o Wilma då?

2008-04-23 @ 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n