Tisdag

Idag vaknade jag väldigt tidigt, vaknade redan klockan 9. Men tror nog inte att det är tidigt för alla er andra men, det är väldigt tidigt för att vara jag iaf. Så idag ska jag ta mig tid att åka till Arbetsförmedlingen iaf, får se hur lång tid det tar där. Sen efter det har jag inte den blekaste vad jag ska hitta på. Hmm.. Kanske ska ta och gå och göra det där syntestet också på engång kan ju vara smart att göra, men vad ska jag då göra resten av veckan:S Det finns ingenting att göra när man inte har skola/jobb eller gör lumpen längre. Alla man känner går i skolan, jobbar eller ligger inne i lumpen dessutom så man sitter hemma ensam och rutnar bort hela dagarna. Förhoppningsvis dyker det väl upp något man kan hitta på i veckan ändå:) Saknar Emelie också men hon har inte så mycket tid över när hon går i skolan och tar hand om Wilma. Men får se om jag åker dit någon dag i veckan ändå och hälsar på henne när hon har lång rast eller något sånt, annars får jag vänta till helgen istället:)


Läser ibland i Emelies blogg och gick tillbaka lite till en bit där hon tydligt tog avstånd ifrån abort och tycker att detta är mord. Är du orolig för att hon behåller erat barn OM olyckan skulle vara framme?
- Både hon och jag är emot abort, men visst det är bra att det finns då vissa inte alls vill ha just det barnet av olika anledningar. Jag vet inte om jag är orolig för det eller inte, det är lite svårt att svara på just nu iaf. Men självklart vill jag ju ha barn någongång i framtiden.


Vad är det bästa med sommaren?
- Ja det bästa är väl att det är varmt och skönt ute, så man bara kan ligga ute och ta det lugnt och sola:)



2008-04-22 @ 09:40:05
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Böökari

Haha du måste till Arbetsförmedlingen och fixa jobb :D
Du kommer nog på något ska du se ;)

Det bästa med sommaren är att man kan sitta ute och grilla och dricka bärs :D

2008-04-22 @ 10:27:17
URL: http://boeoekari.blogg.se
Postat av: Kim (Ciwie)

Titta här var din blogg :) Haha. Länk byte? :)

2008-04-22 @ 13:57:51
URL: http://ciwie.sytes.net/
Postat av: Anonym

vilken söt bild : )

2008-04-22 @ 21:20:18
Postat av: Undrande.

Hur kan du vara emot något men samtidigt tycka att det är bra att det finns? Ungefär som att säga jag är emot nazism men det var bra att hitler hade ihjäl 6 miljoner judar eller vad de nu var. Extrem jämförelse men jag får inte ihop matematiken.

2008-04-22 @ 21:47:01
Postat av: Christoffer

Svar till Undrande.:
För att jag tycker det är bra att dom som t.ex. blir gravida vid våldtäkter och liknande kan ta bort det, då det kan komma att bli jobbigt i framtiden om man behåller barnet och blir påmind om det som hänt varje gång man ser sitt barn. Då sånt inte kan vara kul för varken barnet eller föräldern, men i alla andra fall så är jag emot det.
Hoppas du/ni som undrar förstår bättre nu iaf.

2008-04-23 @ 00:30:47
URL: http://fisk33n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n