Så är man på muskö.. IGEN.. :/

Ja då var man tillbaka på det här skit stället igen då.. Som vanligt är det bara massa tråk att göra här och har inget internet till min dator denna gång så bilder blir det inte just nu iaf om inte någon annan kanske har med sig internet som man kan låna och koppla in i datorn så man kan lägga upp bilder och så.

Och ja man får ganska gula tänder av att snusa, och det hjälper inte att man röker ibland heller. Och sen är jag inte världens bästa på att komma ihåg att borsta tänderna alla dagar. Får bli förbättring på alla dom fronterna, ska försöka dra ner på snuset och sluta röka helt då det inte är så jätte bra för hälsan att hålla på med dessa dumheter men beroendet är för starkt men man måste åtminstonde försöka så man kommer någonvart här i livet.

Jag har det roliga 11:00-03:00 schemat denna gång iaf så nu får jag iaf vara vaken lika länge som jag är van vid från mitt civila liv, vilket gör det lite lättare när man är här.
Från och med imorgon kommer det bli mindre folk som kommer ut och in igenom vakten då AF Chapman åker härifrån då dom är klara nu(ÄNTLIGEN!).

Har inte så mycket mer att skriva just nu men kommentera gärna lite så man har något att läsa åtminstonde när jag loggar in nästa gång:P



2008-04-07 @ 22:01:40
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: natta

vet du något om emelies fam om inte läs andreas blogg.
så lämna emelie om du vill ha ett bra liv

2008-04-08 @ 10:13:18
Postat av: M

Låter väl inte som en höjdare att ligga i lumpen.Får se hur det går då,om du får frisedel eller inte.
Kanske lite trist också när det är så kort tid kvar.
Kul att du lägger in lite bilder.blir ju lite roligare:)

2008-04-08 @ 11:19:03
Postat av: Anonym

Hejsan!
Jag bara undrar en sak om muskö!
Min kille kom in i lumpen och ska till muskö nästa år i juli och jag undrar vad du gör i muskö? och hur långt är det att åka dit? :O

2008-04-08 @ 19:57:15
Postat av: Emma

Ja du lät ju som en hygienisk och trevlig kille(inte)
hur i helskotta kunde Emelie välja dig,framför Andreas???Tänk att kyssa dig..FY FAAN,ta och köp dig en tandborste vet ja,OCH ANVÄND DEN........

2008-04-09 @ 01:34:10
Postat av: Sofie

Så du lever iaf :P
Hur går det med allt? Länge sedan vi hördes.

2008-04-10 @ 18:44:50
URL: http://click.blogg.se
Postat av: Anonym

Vet du hur det är med tjejer som har barn i lumpen, får dom göra den? /Tess mamma

2008-04-11 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n