Onsdag:)

Idag sov jag ganska länge, jag vaknade av att Emelie skickade sms till mig vid 13 tiden och sa att hon skulle åka mot stockholm lite senare för att åka hem till Lina för att hämta lite saker som hon hade glömt där. Och efter att vi pratat ett tag så bestämde vi att vi skulle träffas inne i stan lite senare, jag gick upp och hade äntligen fått mitt nya bankomatkort då det förra hade gått av på mitten och såg samtidigt att jag hade fått mitt medlemskort hos DIF:) Har dock gjort av med alla mina pengar jag hade kvar denna månad(får mer pengar på fredag), så kommer antagligen inte bli något derby för mig imorgon!:( Får se om man får tag på någon som kan fixa en biljett eller om någon av dom andra som ska gå kan låna ut pengar så jag också kan gå på matchen:) Men men det återstår att se helt enkelt, åkte iaf in till stan men då hade precis Emelie kommit hem till Lina så jag åkte vidare mot Midsommarkransen och hann åka hem till Lina innan dom var klara där iaf. Så vi var där ett ganska bra tag och pratade lite och hade det ganska så skoj ändå haha:)

Efter att vi varit hos Lina så gick vi och käka för hon hade inte ätit lunch idag tydligen och jag hade ju inte heller ätit då jag inte trodde hon skulle ha så mycket tid att vara med mig så tänkte att jag kunde äta efteråt, men vi gick iaf till grillen eller vad det är som ligger vid Midsommarkransens tunnelbana och käkade en varsin hamburgare:)
Efter det åkte vi till Centralen och gick runt där och gjorde inget särskillt då vi väntade på hennes pendeltåg.
Saknar henne lite redan då det var så kort tid och tiden med henne är helt underbar:)



1) Mitt medlemskort:D
2) Bilden på mig och Alex från dagen då vi var och Bowlade:)
3) Jag och Emelie
4) Jag och Emelie
5) Jag och Emelie (ser lite uttråkade ut eller något haha)

Hur funkar det mellan dig o Wilma då?
- Jo det har funkat bra dom gångerna som hon har varit med iaf:)



2008-04-23 @ 21:35:57
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag säger bara..URRK!!!! hur kan Emelie vilja kyssa dig och din oborstade mun..TVI. Du törs väl som vanligt inte lägga ut min kommentar...

2008-04-23 @ 22:09:51
Postat av: Denise

Tack kompis, e på bättrings vägen men har fortfarande as ont men de ska nog gå vägen =)

2008-04-23 @ 23:00:56
Postat av: Emelie

MEN HALLÅ! FUL FUL FUL FUL BILD! DEN SISTA :(

2008-04-24 @ 09:56:08
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Anonym

Ni ser faktiskt lite ut som syskon på den sista bilden :P

2008-04-24 @ 18:12:49
Postat av: Smilla

Det är lätt att ramla i den lata spiralen, Skaffa dig ett JOBB!!!!!

2008-04-24 @ 22:46:28
Postat av: Anonym

HAHA mannen på bild 3! menar inte dig
nemen seriöst vad tänker du med? varför är du med en tjej som har barn och som förövrigt ser ut som en skata? du är ung hitta en tjej och lev livet. DOOMED

2008-04-25 @ 18:02:29
Postat av: Anonym

hoppas du kommer på onsadag

2008-05-03 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n