Ny Design!:)

Sådär nu har jag börjat med den nya designen iaf:D Ska fixa en header som passar in så småningom också:)
Håller just nu på att försöka fixa lite småbilder som jag ska använda först. Bilder som är till Länkar, Arkiv m.m:)

Jag gillar färgen jag använder mig av väldigt mycket då jag inte tycker den är för mörk eller för ljus:)

Vill passa på att tacka min kära vän Robban som har hjälpt mig att göra lite bilder så det gått fortare:)

Någon som är bra på att göra headers eller som har några förslag på hur min header ska se ut? Alla förslag är välkommna:)



2008-04-16 @ 18:22:14
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erica

hej hej!har en fråga angående design på bloggen!Hur får man tex när man drar över nån länk på din sida så blir det ju markerat i blått,hur får man så?! ha en bra kväll!

2008-04-16 @ 21:48:35
URL: http://wantapieceofme.blogg.se
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Ser att du har kopierat en del av emelies design som jag gjorde men bytt färg mot blått... snyggt ;D

2008-04-24 @ 20:39:52
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Postat av: SpYro

Yo bjatch! Lägg upp lite mer bilder på tjejen din ist. :P
Haha, ha de gött mannen!

2008-05-03 @ 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n