Muskö

Ja och nu är man på muskö igen då, börjar bli redigt trött på det här stället måste jag säga haha. Men det är bättre än Berga iaf.
Igår så var jag med Emelie och Lina, vi gick runt en massa på stan och kollade på kläder till dom först och sen kollade jag också på lite kläder som jag kanske ska köpa sen. Jag och Emelie åkte till Västerhaninge med 20.22 tåget från stockholm central och när vi kom till västerhaninge så missade jag bussen till berga med någon minut så fick sitta där i en timme men emelie var med mig i en halv timme åtminstonde då hennes tåg mot nynäshamn gick senare.

Idag har vi åkt till muskö och dom jag åkte med kom hit först då den andra bilen var tvungen att vända för att en där skulle åka tillbaka för att prata med någon från pliktverket. Så vi hade ingen korpral(En högre befattning som är som en chef över gruppen) här som kunde skriva schemat så vi ringde och sa att jag börjar skriva det, och jag han göra klart det innan dom kom hit så för denna helg är det jag som skrivit schemat=) Så då får man inga skit sov tider iaf haha:)
Imorgon är det "öppet hus" eller vad man ska säga, på Berga så föräldrar m.m får komma dit och det verkar som att jag kanske får åka dit också imorgon. Skulle inte det från början då jag var en av 4 som var frivilliga till att stanna här och sitta i vakten så dom andra kunde åka dit, men nu så är det 6 st andra som är frivilliga så då kan jag också åka dit. Kan ju bli kul och så får jag träffa Alex lite då jag inte hann det igår för han skulle sova tidigt för att göra väktarprovet idag(Som han klarade!:) Grattis Alex:)) och så kan jag även träffa Emelie och Lina lite antagligen då dom skulle komma dit också:)

Glöm inte att kommentera nu va!;)



2008-04-18 @ 10:22:33
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erica

tack!se om man fattar hur man ska skriva!!

2008-04-18 @ 10:52:45
URL: http://wantapieceofme.blogg.se
Postat av: erica

funkar inte,så gör väl nåt fel!blir bara vansinnig när det inte funkar så ger upp!=)

2008-04-18 @ 11:18:39
URL: http://wantapieceofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n