Måndag

Idag har jag inte gjort så mycket, fixade med Tessans design som sagt och hon blev nöjd och det är det som är det viktiga iaf:) Sen har jag suttit och knåpat ihop så att WWT funkar som det ska igen:) Och sen nu på kvällen/natten har jag haft mycket tid över så jag tänkte att varför inte sätta sig ner och göra en egen skivblandning men tog ett tag innan jag kom på vad jag skulle ha för inriktning på skivan då jag tycker det finns för många blandningar som har allt möjligt av t.ex. Pop, RnB och liknande så tänkte "varför inte göra en med Lovesounds inriktning" så jag satte mig och kollade igenom musiken jag har på datorn och knåppade ihop en blandning med 3 cdskivor.
Första skivan har 15 låtar, den andra hade 15 låtar först men vissa låtar var inte hela så det slutade med att det bara blev 13 låtar på den och sen hade jag ett par låtar till jag ville ha med så jag blev tvungen att göra en tredje cd till albumet och den har bara 11 låtar. Så min blandning blev på 39 låtar totalt och jag tänkte att när jag ändå gjort så mycket kan jag göra det seriösare och gjorde även ett omslag till skivan men visste inte vad jag skulle ta så jag har samma bild på fram och baksidan och det är en av bilderna på mig och Emelie jag tog och sen har jag skrivit alla låtar på skivorna på baksidan och på framsidan står det bara "Lovesounds - Fisk3n". Om ni vill kolla på den eller ladda ner den så finns den uppladdat på WWT Och för att kunna ladda ner den därifrån så måste du vara medlem(Bara att registrera sig om man inte har ett konto) och sen ha en torrentklient installerad t.ex. µtorrent som är den bästa enligt mig och många andra.

Jaja det var iaf det om det, då vet ni vad jag har pysslat med idag iaf;) Lägger upp omslaget här men dom är något förminskade här bara.






2008-04-29 @ 03:56:52
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

vad fint :)

2008-04-29 @ 08:12:13
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Lina

varför fisk3n och inte fisk33n?

2008-04-29 @ 10:43:59
Postat av: Christoffer

Lina: För att att jag alltid haft Fisk3n innan men sen var det någon som tagit det namnet på flera sidor jag skulle registrera mig på och då blev det en till 3:a sen har jag bara tagit det på dom ställena som Fisk3n var upptaget på, men min bilddagbok och såna saker har jag nu också ändrat till Fisk33n för att underlätta för folk:) Men i p2p världen heter jag Fisk3n som jag alltid har gjort där:)

2008-04-29 @ 13:02:47
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: Nathalie

Fast det stavas Because... Och inte Becouse ;)

2008-04-29 @ 19:45:01
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: sara

hejsan!
jag har en fråga, hur lång ere mellan dig & emelie? tex hur lång tid tar det för dig att åka hem till henne? :)

2008-04-29 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n