Måndag

Igår hände det inte så mycket jag var med Emelie till någongång efter klockan 18 och vi kollade på film och käkade bara innan det var dags för henne att åka hemmåt. Senare på kvällen så satte jag mig ner och kollade på lite olika körskolor här i Stockholm och även i Nyköping, Lindesberg och Borlänge. Men tror att det blir här i Stockholm ändå, då det inte verkar vara så stor skillnad på dom andra ställena och här. Men får se hur jag gör iaf, skickade iaf in pappret till länsstyrelsen igår. Ska bara in och göra ett syntest som också ska skickas in och sen betala in de 220 kr sen så kan jag börja med körkortet:)

Idag skulle jag åkt in till arbetsförmedlingen men jag tror att jag åker in dit imorgon istället då jag känner att jag inte riktigt orkar det idag, men imorgon måste jag in för annars vet jag att jag kommer hålla på att skjuta på det hela tiden så kommer det inte bli mycket gjort ändå. Ska se om jag får in pengarna jag vann när jag spelade black jack på mitt konto idag eller imorgon så jag kan köpa biljetter till AIK-DIF på Torsdag:)

Idag så händer det nog inte så mycket iaf har suttit och satt ihop min Torrenttracker igen så nu är den i fullgång men nu måste jag försöka hitta några av dom gamla användarna igen och även försöka locka in lite nya användare.:)

Grattis till frisedel, men känns det ändå inte lite snopet, då det är så kort tid kvar. Eller får man betyg ändå?
- Tack, och nej tyvärr får man ju inte det. Men det var för att jag har fel på min rygg och  därför inte kan vara med på t.ex. slutövningen för det gör förbannat ont när jag bär för mycket packning. Skulle gått på rehab träning för min rygg men som sagt försvarsmakten är inte så snabba på att boka in tider, så blev inget av det och nu blir jag tvungen att fixa detta privat så kommer ju gå åt pengar på det nu istället. Lite surt att jag inte får något betyg då det betyget jag hade från vakten i Muskö var bra. Men så är det ibland.



Hur går det mellan dig och emelie nu då? Är det bra å sådär? Hinner ni träffas mycket?

- Det är bra mellan oss, vi träffas en del men inte så mycket i veckorna för att hon har ju skola och Wilma dagis så hon är i Nynäshamn. Men på helgerna träffas vi en hel del ändå:)

Alltså, vad säger Emelie om att du är med Tessan själv? För som jag har fattat det så är det väl ditt ex?
- Ja Tessan är mitt ex, men det tog slut mellan oss pga olika anledningar och den ena var att vi mer var som kompisar eller syskon än något annat. Och vi är fortfarande som syskon. Emelie vet att jag och Tessan är jätte bra kompisar och tror att hon litar på både mig och Tessan.


Fick du reda på hur det va med unga mammor och lumpen?
- Nej tyvärr fick jag inte reda på det men jag antar att även unga mammor får göra lumpen sålänge som familjen och barnet klarar sig utan mamman i såna perioder. Du kan ju alltid skicka ett mail till försvarsmakten annars och fråga:)

Känns det inte konstigt med detta att bli ihop med kompisars ex o umgås?
- Personligen tycker jag inte att det känns så konstigt, inte med Tessan och Alex iaf då man kan säga att det var jag som presenterade dom för varandra nästan. Dock känns det lite konstigare med Granis och om det blir bättre med tiden märker vi, får ta en dag i taget helt enkelt och hoppas på det bästa!:)

Ja nu har jag inte så mycket mer att skriva om just nu, lämna gärna en kommentar!



2008-04-21 @ 13:09:59
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FIA

Vill du få ett superfint halsband helt gratis? Besök då min blogg för mer information.. kram

2008-04-21 @ 13:15:47
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: sanna

varför lägger du bara upp massa bilder på Lina på din bilddagbok. Vissa dagar har du ju bara en massa bilder på henne från olika tillfällen? (:

2008-04-21 @ 17:54:50
Postat av: Christoffer

För att Lina är en av mina vänner och jag lägger ut alla bilder jag har tagit och som andra tagit och skickat till mig.

2008-04-21 @ 18:36:00
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: namnlös :P

Hej! Hoppas att du också har haft en fin dag! själv ska jag ner i tvättstugan snart och kanske hinner jag gå ut och röra på mig! Tycker att det är jättekul att ex kan fortsätta behålla vänskapen! Inte alla som lyckas med det. Om frågestunden inte är helt slut tänkte jag bara ställa en fråga, om det är privat så behöver du absolut inte svara. Läser ibland i Emelies blogg och gick tillbaka lite till en bit där hon tydligt tog avstånd ifrån abort och tycker att detta är mord. Är du orolig för att hon behåller erat barn OM olyckan skulle vara framme? ha en bra dag!

2008-04-21 @ 18:50:42
Postat av: samma som innan

Om föra frågan var för personlig så frågsr jsg vad är det bästa med sommaren? =)

2008-04-21 @ 18:53:25
Postat av: Anonym

var du bra kompis med wilmas pappa innan du blev tillsammans med emelie??

2008-04-25 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n