Lördag

Ja idag vaknade jag vid 8 tiden och började röra mig mot Midsommarkransen då det var meningen att jag skulle åka till berga samtidigt som Lina och Emelie. Men Lina orkade inte eller hade iaf inte hunnit göra sig i ordning för att åka och bestämmde sig för att stanna hemma istället. Så jag och Emelie åkte hem till hennes mamma för att hämta Wilma och duscha innan vi ska gå, så just nu sitter jag här hemma hos dom och väntar på att hon ska bli klar så vi inte missar hela dagens uppvisningar. Har iaf sagt till Alex att vi kommer lite senare men att vi kommer iaf=) Ska nog vänta på honom efter alla uppvisningar idag också då han går på ledighet efter det och det kanske är lite roligare för honom att åka samtidigt som oss så han får sällskap en bit:) Tror han ska åka till Tessan direkt, men han kanske ska hem först och göra sig i ordning. Jaja hur som helst så ska det bli kul att träffa honom och prata lite, kommer nog vara med honom någon gång i veckan som kommer också då han är ledig tills på Fredag:)

Om det är något ni undrar över så är det bara att ni frågar.



2008-04-19 @ 11:11:27
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tissen

Grattis till frisedel, men känns det ändå inte lite snopet, då det är så kort tid kvar. Eller får man betyg ändå?

2008-04-19 @ 14:16:44
URL: http://tissen.blogg.se
Postat av: Moonblood

Hur går det mellan dig och emelie nu då? Är det bra å sådär? Hinner ni träffas mycket?

2008-04-19 @ 14:47:44
Postat av: Anonym

Fick du reda på hur det va med unga mammor och lumpen?

2008-04-21 @ 09:56:31
Postat av: M

En liten fråga bara.Känns det inte konstigt med
detta att bli ihop med kompisars ex o umgås.Menar Granis-Emelie-du-Tessan-Alex...
Skulle aldrig klara en sådan sak.
Är lite äldre än er och så vet jag inte om att det v
ar när vi var i er ålder.Men det kanske är så nu???Ta inte illa upp,blir bara så förvånad.
Och du ville ju ha frågor o kommentarer:)

2008-04-21 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n