Helg

Igår åkte jag hem efter en veckas utbildning, eller ja rättare sagt 2 dagars utbildning för mig då jag skadade mitt knä tisdag kväll när jag och 2 andra från lumpen var påväg tillbaka från berga och jag ramlade i en rulltrappa och slog i knät i den "spetsiga" kanten vilket gjorde att jag fick 2 synliga sår och en inre blödning i knät. Men har varit med lite halvt på utbildningen ändå, iaf det jag kunnat (dvs. där man inte springer eller anstränger knät för mycket).
Igår när jag åkjte från lumpen så väntade jag på Emelie i västerhaning, fick vänta ett tag då hon skulle hem och hämta saker först och sen träffa Granis i nynäs innan hon själv åkte sen.
Medans jag väntade på att hon skulle komma så satt jag och kollade i tidningar på vilka filmer som gick på bio och bestämmde att vi skulle gå och se på "Superhero Movie" klockan 19 på sergel.
Innan vi gick på bio så träffade vi Lina i stan och gick runt och pratade lite om allt möjligt.

Filmen var väldigt rolig men jag hade lite för höga förväntningar på just den filmen då den inte alls var så rolig som jag trodde att den skulle vara, så jag rekommenderar den men om jag skulle ge den betyg skulle den få 3/5 då den inte håller klassen jämfört med Scary Movie och Den nakna pistolen. Det är iofs stora "skor" att fylla ut.
Så om du går på den så ska ni inte ha allt för höga förväntningar. Och till alla killar som vill gå på den för att se en film med Pamela Andersson så är detta helt fel film då hon är med i 1 scen på max 2 minuter i hela filmen!

Jag var trött eftersom jag har haft svårt att sova i slutet på veckan då jag har förbannat ont i knät och Emelie verkade vara trött hon med då vi somnade direkt vi kom hem i princip. Vi hade somnat vid ungefär 22.30 tiden båda två

Idag har vi inte gjort så mycket, vi sov till halv 12 då vi inte fick en så bra sammanhängande sömn då folk ringde en del inatt då dom var ute och hade kul m.m så man vaknade av att mobilen ringde lite då och då under natten. Vi bestämmde oss för att gå ut och äta något gott till Frukost/Lunch, det blev en Pizza till mig och kyckling sallad för Emelie. När vi hade käkat klart så ringde Lina då hon vaknat till liv och ville hitta på något, dom bestämmde att vi skulle träffas inne i stan iaf vid Centralen så jag och Emelie åkte dit och fick vänta på Lina i ca 2 timmar. Under den tiden så gick vi in på Åhlens och Souk för att leta efter ny keps till mig och kolla på lite allt möjligt. Jag hittade iaf en keps tillslut men det var inte precis den jag hade tänkt köpa men den funkar den med:)
När Lina kom så åkte vi direkt till Skärholmen och Heron City då vi tänkte bowla men så blev det inte när dom hellre ville gå på Bio, så jag pratade med Tessan som också ville gå på bio och det slutade med att det var jag, Emelie, Tessan, Maria och Lina som gick på bio tillsammans och vi hade bestämmt att vi skulle se "The Eye".
Under tiden vi var på Heron så kom Celik förbi och sa hej till oss en snabbis:P Och tyckte att vi skulle höra av oss senare om vi skulle käka där (vilket det inte blev något av denna gång tyvärr.)

Filmen "The eye" är helt klart en av dom sämsta filmerna jag sett på länge:P Den var bra i ungefär 5 min sen hade man sett allt som var läskigt och bra i princip. Man kunde räkna ut slutet efter ungefär en kvart och det gjorde inte filmen mycket bättre. Så denna film rekommenderar jag inte någon att se på bio iaf! Och för att ge den något betyg så får den 1/5!

Det var allt för denna gång, ska börja lägga in lite mer bilder från och med nu då jag tycker bloggen börjar se "tråkig" ut.




2008-04-06 @ 01:07:09
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Em

Ett tips är att stänga av ljudet på mobilen när man sover, så slipper man vakna av att det ringer.. =P

2008-04-06 @ 15:07:57
Postat av: Christoffer

Vi hade ljudet avstängt men vaknade av vibrationerna;)

2008-04-06 @ 15:57:02
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: Mia

Hur gick det,fick du frisedel?

2008-04-06 @ 17:02:39
Postat av: Em

haha, vibrator på mobilen.. jag vill nog inte veta varför ;)

2008-04-07 @ 00:13:25
Postat av: Christoffer

Haha:P
För att märka när det ringer och man inte har ljud på såklart:P

2008-04-07 @ 04:58:15
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: Anonym

En film som är kanonbra är Delta farce (stavningen kanske är fel, haha)
Det är en komedi och rolig hela filmen.
Det blev många många skratt här hemma när vi såg den.
(vi tanka ner från nätet, så vet ej när den går på bio eller kommmer på dvd, om den nu inte redan går på bio vill säga)

2008-04-08 @ 11:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n