Dags för lite uppdatering:)

Ja ny design och så kanske man ska skriva lite om vad man har gjort också:)
I måndags var jag med Emelie och vi gjorde inte något särskillt vi var med varandra under dagen, låg först och vilade då jag var sjukt trött och sen åkte vi in till stan och käkade lite och gick runt innan hon skulle åka hem till Nynäshamn igen. Resten av dagen satt jag hemma vid datorn och pillade lite med koder och bestämmde mig senare på kvällen för att spela lite poker, vilket slutade med att jag körde black jack istället för jag hade fått en 10 dollars bonus på black jack från Party Poker så jag tänkte "ja varför inte", brukar aldrig ha tur i spel annars men jag vann upp pengarna till 60 dollar så tyckte att det gick ganska bra sen gick det åt skogen ett tag och jag var nere i 6 dollar tillslut men fortsatte ändå i brist på annat att göra. Det slutade med att jag vann och vann hela tiden, när jag kom upp till 200 dollar så tänkte jag att jag kör en max satsning(på det bordet var det 100 dollar max per hand) så fick jag knekt och dam så jag körde en split på det. (vilket betyder att jag satsar alla 200 dollar, så allt eller inget) På första handen fick jag en 8 och den andra handen fick jag ett ess på vilket betyder att det blev 18 på ena handen och 21(black jack) på den andra. Det är 2 bra händer. Och banken får 22 och blir tjock vilket betyder att jag vann 400 dollar!!:D Blev glad och tänkte nej nu fan är det slut spelat för denna gången så jag tar ut alla pengar. Man fick inte ta ut dom 10 dollar som man fick i bonusen så jag fick "bara" ta ut 390 dollar vilket är lite mer än 2200 kr. Och dom sista 10 dollarna spelade jag upp på black jack. Så det var nog tur att jag slutade spela ändå!;) Blev trots allt lite rikare efter detta=)

I går satt jag vid datorn och läste på olika forum om olika phpkoder och allt som hör till den sortens kodning innan jag senare på kvällen åkte till Tessan för att vara med henne lite då det var ett tag sen vi var bara hon och jag:)
Vi började med att äta(Hon fick välja vad hon ville men valde donken:P) och efter att vi ätit gick vi hem till henne och kollade på film, och så pratade jag lite med hennes föräldrar när dom kom in i rummet och pratade om lite allt möjligt:) Filmen vi såg var Hairspray och varken jag eller Tessan tyckte att den var så vidare bra men börjar man se en film måste man se klart den;) Men som sagt det var ingen höjdarfilm men alla ni som gillar musikalfilmer och John Travolta borde se den ändå!:) Han spelar dock en överviktig kvinna som inte gått ut på ungefär 9 år!

Idag så åkte jag till Nynäshamn och träffade Emelie på hennes långa rast, vi gick runt i Nynäshamns centrum och fikade på något konditori där, det var väldigt goda bakelser där måste jag säga:) Och sen gick vi in på kicks och köpte hårfärg till mig och till henne då hennes blev fel vid färgningen igår:/ Efter det åkte vi tillbaka mot hennes skola och kände att vi var tvugna att äta någon mat så vi gick in på någon pizzeria som jag inte kommer ihåg vad den heter men vi käkade iaf en hamburgertallrik var, som också var god faktiskt även fast det var från en pizzeria.(Då jag brukar köpa hamburgare på en pizzeria så brukar dom inte vara så värst goda så det var en trevliga överaskning!:))
Påvägen hem så gick jag in på Salong Andreas på götgatan och klippte mig. (Brukar alltid klippa mig där då dom är väldigt skickliga som jobbar där!)
Och just nu sitter jag med hårfärgningsmedlet i huvudet och hoppas att det inte ser allt för illa ut! Då jag valde en blond färg för första gången sen jag gick i 9an! HAHA:)

Lägger ut bilder på hur håret blev efter att jag klippte mig och efter att jag färga håret såfort jag är klar med färgningen!:)

Glöm inte att lämna lite kommentarer! Har många besökare men ingen som kommenterar längre.



2008-04-16 @ 19:49:57
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erica

aa tack så mycke!se om man fattar hur man ska göra!

2008-04-16 @ 22:12:10
URL: http://wantapieceofme.blogg.se
Postat av: erica

om du hade nåt tips på nån gudie kan du gärna få skriva den till mig!Hittar inget som man fattar nåt av!

2008-04-16 @ 22:15:52
URL: http://wantapieceofme.blogg.se
Postat av: erica

schysst!hitta nån sida så nu kunde ja ordna det där me bakrund på länkarna allafall!se om man hittar mer man kan göra!!Tack så jätte mycke!=)

2008-04-16 @ 22:34:18
URL: http://wantapieceofme.blogg.se
Postat av: sanna

ni verkar äta ute väldigt mkt.. bli inte de dyrt?

2008-04-17 @ 09:22:45
Postat av: Emelie (Inte ungmamma15)

Alltså, vad säger Emelie om att du är med Tessan själv? För som jag har fattat det så är det väl ditt ex? Jag hade då inte gillat det om jag hade varit Emelie.. Men det är ju bara MIN åsikt menar absolut inget illa med det..

2008-04-20 @ 13:29:37
Postat av: Emelie (Inte ungmamma15)

Fast kom och tänka på att hon är ju med Andreas ensam så det kanske jämnar ut sig.. Men det var bara en fundering :p

2008-04-20 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n